+48 32 441 90 00
biuro@ssm.silesia.pl

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o dialogu technicznym związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem będzie „Kompleksowe wdrożenie systemu kart płatniczych wraz z ich obsługą w urządzeniach PIAP (parkometry) na terenie miasta Gliwic”

Ogłoszenie o dialogu

Załącznik nr 1- Regulamin przeprowadzania dialogu technicznego

Załącznik nr 2- Zgłoszenie do udziału w dialogu technicznym

Załącznik nr 3- Wykaz zrealizowanych zamówień potwierdzających spełnienie warunku udziału w dialogu technicznym


SSM/4/PP/2020 – „Świadczenie kompleksowej usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Radiostacji przy ul. Tarnogórskiej w Gliwicach”

Ogłoszenie

Załącznik nr 1- Formularz oferty

Załącznik nr 2- Formularz cenowy

Załącznik nr 3- Wykaz doświadczenia

Załącznik nr 4- Wzór umowy

Załącznik nr 5- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Odpowiedzi na zapytania

Informacja z otwarcia ofert

Zawiadomienie o wynikach postępowania

Wielkość czcionki
Kontrast

Ta witryna używa plików cookie. Korzystają…c ze strony wyrażasz zgodę™ na używanie plików cookie więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close